نونهالان ، کودکان ، نوجوانان در دیانت بهائی

«امید»

‍ 🍂🍁 بچه های گلم 👧🏻🧒 الله ابهی🍁

👶🏼👧🏻چند وقتی هست که نتوانستم با شما حرف بزنم و براتون بنویسم ✏️ ، مدرسه 🏢چطور پیش می‌رود ؟ خودتون☺️😊 خوبید؟ درس ها 📚📖به کجا رسیده؟

سنی 👫👭که شما هستید آرزوی خیلی از ماها هست چون فرصت 🕗بسیار برای یادگیری دارید اصلا فکرتان خیلی وسیع هست ، وقتتون ⏰بیشتر و زمان ⏱فراگیری و یادگیری خیلی از مطالب و مسائل زندگی را دارید.
اصلا میدونید که سن 👫شما زمان تلاش 🤾‍♀️🥇🎖و حرکت هست وقتی هست که خیلی امید ☺️و هدف دارید و چون فرصت زیادی دارید می توانید به اهدافتون دسترسی پیدا کنید.
مهم‌ترین👌 عامل رسیدن به هدف، داشتن امید 😊هست ، یعنی امیدوار بودن ، صبر کنید تا مثالی بزنم:

می دونم که همه شما دوچرخه سواری 🚲را خیلی دوست دارید آیا همان روز اولی که سوار دوچرخه 🚲شدید راحت و بدون اینکه به زمین😢 بخورید مسافتی رو طی کردید؟ البته که نه ، حتما چند بار دوچرخه 🚲به این طرف 🚧و آن طرف ⚠️برخورد کرده و یا حداقل یک بار را زمین خورده اید🤭 ولی آیا دوچرخه 🚲را رها کرده و دیگر به سراغش نرفتید؟ مطمئنم که اینطور نبوده ، شما برخاستید 👫دوباره و دوباره سوار شدید ، رکاب زدید و هر بار مسافت بیشتری را رفتید 💯، چرا از تلاش دست برنداشتید؟ چون امید به دوچرخه سواری 🚲داشتید و می خواستید که موفق شوید ، در زندگی ⛱هم همینطوره ، الان امید داشته باشید که این سال تحصیلی 🏢را با موفقیت پشت سر بگذارید اگر در امتحانی 📄موفق نبودید یا در کاری که انجام می دهید نتیجه مطلوب به دست نیاوردید 🙁مثل همان دوچرخه سواری 🚲تلاش کنید 🧚‍♀️🏃‍♂️چون با تلاش و کوشش و سعی و حرکت 🏃‍♀️می توانید به اهداف خود برسید یا حداقل نزدیک تر به هدفتان شوید.

امیدوارم در همه زمینه های زندگیتان ⛹️‍♂️🏊🏻‍♀️🥈🥇موفق باشید و به درجات عالی 🏅برسید.

📹ویدیویی که این هفته براتون انتخاب کردم به نام «امید» 😊هست و شعر بسیار زیبایی💎 دارد که نه تنها خودتان👫 نگاه کنید بلکه از بزرگترهایتان👨‍👩‍👧‍👧 هم بخواهید همراه با شما تماشا 👀کنند.

به امید روزهای 🦋⭐️خوب و قشنگ برای تک تک شما🍂🍁💐

خدانگهدار👋


@Tolo_E_Carmel