نونهالان ، کودکان ، نوجوانان در دیانت بهائی

شما با ورزش میانه تون چطوره؟

🧚‍♀️🧚‍♀️👫🧚‍♀️👭 الله ابهی بچه های گل

🌹🌹🌹خوبید؟

🌹🌹خوش میگذره؟

🌹حتما این روزها خیلی وقت ⏰آزاد دارید تا استراحت 🏖 کنید ، تا با بازی های 🏄‍♀️ بیشتری سرگرم باشید، تا به دیدن پدربزرگ ها و مادربزرگ ها 👴🏻🧓بروید و اصلا زمان بیش‌تری رو با دوستانتون 👭👫 بگذرونید ، در کنار این کارها حتما یادگیری و ورزش 🏌️‍♀️🤽‍♂️ و مطالعه 📘📘📕و کمک به بزرگترهاتون 👨‍👨‍👧‍👦 یادتون باشه ها.
راستی گفتم ورزش ⛹️‍♀️⛹🏻‍♂️ ، شما با ورزش میانه تون چطوره؟ میدونید که افراد ورزشکار 🏋️‍♀️خیلی سالم تر می تونند باشند اگر بطور مرتب و روزانه مدتی رو برای انجام حرکات بدنی اختصاص بدهند ، حتی حضرت عبدالبهاء هم ما رو به ورزش کردن تشویق فرمودند:

🦋….. سعی و کوشش و جهد و ورزش لازم و واجب و فرض و قصور و فتور مذموم و مقدوح ، بلکه شب و روز آنی مهمل نباید بود و دقیقه ایی نباید از دست داد….🦋

لطفاً این بیان حضرت عبدالبهاء رو برای بزرگترهاتون 👱‍♀️👨بخونید و در باره اش صحبت کنید و ازشون بخواهید که براتون توضیح بدهند.

قسمتی از صحبت های دکتر شاهین صالحی را که در زیر آمده حتما بخوانید و بعد فیلمی که برایتان انتخاب کرده ایم که هم حرکات بدنی برای کودکان و هم شعرهای خیلی قشنگی داره رو ببینید که خالی از لطف نیست.

هشدار نسبت به انجام بیش از حد بازی‌های کامپیوتری 💻 توسط دانش‌آموزان :

انجام فعالیت‌های ورزشی 🤸‍♂️⛹️‍♀️از عوارض خم شدن کمر، شانه‌ها و گردن جلوگیری کرده و موجب احیا ساختار بدن 👬می‌گردد.

تاثیر فعالیت‌های ورزشی در فصل تابستان🏝 بر سلامتی جسمانی و روانی دانش‌آموزان مهم است اما متاسفانه امروزه بازی‌های کامپیوتری 💻دامن‌گیر دانش‌آموزان شده و فعالیت جسمانی آنان به هیچ وجه در حد بچه‌های دهه‌های قبل نیست.

هر چه بچه ها را به سمت ورزش‌های جسمانی مانند فوتبال⚽️، بسکتبال 🏀و والیبال 🏐و شنا 🏊‍♀️ ژیمناستیک 🤸‍♂️و… سوق دهیم موجب شادابی جسمی و روحی آنها 😌😊🙂
می شویم ….پرداختن به ورزش باعث بالا رفتن ظرفیت هوازی بچه‌ها می‌شود و ضمن سلامت جسمانی بیشتر تاثیر بسزایی بر سلامت قلب 💟 و عروق آنها خواهد داشت.

ممنون از شما بچه های خوب که به برنامه های کانال «طلوع کرمل» توجه می کنید.

تا روزی دیگر
خدانگهدار


کانال طلوع کرمل(@Tolo_E_Carmel)