پاسخ به شبهات وارده بر دیانت بهائی

عدد19 سمبل بهائیان در قرآن

در دیانت بابی و بهایی به عدد ۱۹ اهمیت فراوانی داده شده و دلواپسان گفتند این سمبل شیطانیست. مثلا در تقویم بهایی سال ۱۹ ماه تقسیم شده ، ۱۹ روز روزه میگیرن و …در حالی که این عدد ۱۹ جزو معجزات قرآنی بشمار میرود. یکی از محققین دانشگاه آریزونا بنام دکتر ارشاد خلیفه مجموعه ای از این اعداد ۱۹ را که در سراسر قرآن کُد گذاری شده جمع آوری میکند، به او ابتدا میگویند تو بهایی شده ای ولی نهایتا حرفهایش را میپذیرند‌.

سوره مدثر آیه ۲۳ تا ۳۰ :و گفت اين [قرآن] جز سحرى كه [به برخى] آموخته‏ اند نيست،اين غير از سخن بشر نيست، زودا كه او را به سقر در آورم، و تو چه دانى كه آن سقر چيست،نه باقى مى‏ گذارد و نه رها مى ‏كند، پوستها را سياه مى‏ گرداند، بر آن نوزده [نگهبان] است.
.
به نظر می آید که عدد ۱۹ در قرآن طوری رمزگذاری شده که مانع از تحریف آن بشود.
.
مثلا،
سوره توبه فاقد آیه «بسم الله» است.اگر از سوره توبه شروع کرده آن را سوره ۱ وسوره یونس را سوره ۲ فرض نموده و به همین ترتیب جلو برویم، ملاحظه می‏شود که سوره النمل نوزدهمین سوره است که بسم الله تکمیلی را دارد. از این نظم نتیجه می‏گیریم که قرآنی که اکنون در دست ماست با قرآن زمان پیامبر از لحاظ ترتیب سوره‏ها یکی است
.
بسم الله الرحمان الرحیم ۱۹ حرف است
.
سوره علق ۱۹ آیه دارد.
.
سوره علق 285 حرف (15× 19)
.
قرآن مجید از 114 سوره تشکیل شده است و این عدد ضریب 19 است (6× 19)
.
تنها سوره ‏ای که با حرف «ن» آغاز میشود،سوره قلم است، این سوره 133 «ن» دارد که به 19 قابل قسمت است ( 7×19)
.
در سوره «یس» تعداد حروف «ی» و «س» 285 میباشد (15×19)
.
در سوره طه جمع تعداد حروف «ط» و « هـ» 344 میباشد 18 × 19
.
در سوره هایی که با رموز «الم» شروع میشود جمع تعداد الف و لام و میم ها ضریب ۱۹ است، اگر با «المر» و «طس» شروع شود هم مانند الم جمع حروفشان ضریب ۱۹ است.
.
حال حروف مقطعه اگر با دقت بنگریم، که خداوند فرموده «هدی و بشری للمؤمنین» هستند، یعنی هدایت کننده و‌بشارت دهنده.‌ نمل آیه ۲
.
در سوره ای که با «طس» شروع میشود، طبق جدول، ط= ۹ و س = ۶۰ است. ۱۲۶۰ سال ظهور حضرت باب و ۹ سال بعد سال ظهور حضرت بهاءالله.
.
ارزش ط = ۹ و کلمه «بهاء» به ابجد = ۹
.
طلسم، تلک آیات المبین. سوره شعرا آیه ۱و ۲
.
س= ۶۰ سال ظهور حضرت باب، ط = ۹ سال بعد ظهور حضرت بهاءالله و «م» = ۴۰ یعنی ۴۰ سال دوران پیامبری حضرت بهاءالله تا صعود
.
سوره «طه» ، ط = ۹ و ۹ همان کلمه بهاء است و. «ه» = ۵ = باب


Hosham.nikbakht(https://t.me/bahai19)