نونهالان ، کودکان ، نوجوانان در دیانت بهائی

مناجاتی مخصوص کودکان

بچه های خوب و نازنین الله ابهی

🌹🌹حالتون که حتما خوبِ خوب هست ، خدا را شکر

بچه ها 👧🧒🏻! شما به چند زبان بلد هستید حرف بزنید؟ احتمالا بعضی از شما زبان انگلیسی بلدید ، راستی برنامه های کلمات مکنونه به زبان انگلیسی را در کانال «طلوع کرمل» دنبال می کنید؟ تازه ویدیو 📽و یا فایل صوتی 💿هم براتون می فرستیم تا کاملا با تلفظ صحیح کلمات آشنا بشوید.

حتما تعداد زیادی از شما 👧زبان ترکی هم بلدید ، عربی چطور ؟ هر چند تا زبان که بیش تر بلد باشید می توانید کتاب های 📙📔📘بیش تری را بخوانید.

امروز یک ویدیوی📽 خیلی قشنگ با صدای بسیار قشنگ یک کودک 🧒🏻نازنین که مناجاتی مخصوص کودکان از حضرت عبدالبهاء را که به زبان آذربایجانی تلاوت می کند را براتون انتخاب کرده ایم ، هم اصل مناجات که به زبان فارسی هست و هم ترجمه آن به زبان انگلیسی را هم ارسال می کنیم تا بهتر متوجه معنی این مناجات بشوید. 🌹🌹🌹


هوالله
ای خداوند مهربان، این اطفال نازنین، صُنع دست قدرت تو اَند و آیات عظمت تو. خدایا این کودکان را محفوظ بدار. مؤیّد بر تعلیم کن و موفّق به خدمت عالم انسانی فرما. خدایا این اطفال دُردانه اند در آغوش صدف عنایت، پرورش دِه. توئی بخشنده و مهربان.


ترجمه انگلیسی:

O Thou kind Lord! These lovely children are the handiwork of the fingers of Thy might and the wondrous signs of Thy greatness. O God! Protect these children, graciously assist them to be educated and enable them to render service to the world of humanity. O God! These children are pearls, cause them to be nurtured within the shell of Thy loving-kindness.
Thou art the Bountiful, the All-Loving.


مآخذ: ستاره درخشنده – مجموعه الواح و مناجات ها – مخصوص اطفال ، صفحه ۲۵

کانال طلوع کرمل(@Tolo_E_Carmel)