نونهالان ، کودکان ، نوجوانان در دیانت بهائی

پایتخت کشورها

‍ 👶🤗👧 بچه های خوب و نازنین الله ابهی

😊😌خوب و سلامت هستید ؟

👫چه خبرها؟🧚‍♀️👭

می دونید که به شروع سال تحصیلی جدید فقط یک کم بیشتر از 🔜دو هفته مانده؟

فکر کنم خیلی از شماها👭👫 خوشحالید 😄😃که دوباره به کلاس درس 🏢می روید و کلی کتاب های درسی 📕📗📘📙را خواهید خواند و بیشتر و بیشتر یاد خواهید گرفت.
بعضی از بچه ها 👦🏽👩🏼🧒🏻علاوه بر کتاب های درسی خودشون کتاب های دیگری هم مطالعه می کنند 📚، حتی اگر دسترسی راحتی به کامپیوتر 💻دارند کلی می توانند آنلاینی کتاب بخوانند و مطالب مفید یاد بگیرند.

این روزها که بچه ها 🧑🏽🧒🏻👧بیشتر از گذشته با کامپیوتر 💻و وسایل اینچنینی ⌨️📀📱سر و کار دارند خیلی راحت تر می توانند به جای این همه بازی هایی 💬🔝🖥که وقت زیادی را هم به آنها اختصاص می دهند به وب سایت هایی آموزشی و یادگیری مراجعه کنند ،
هر چه شما اطلاعاتتون🆕🔠💯 بیشتر باشه علاوه بر اینکه در هر جمع و جایی که هستید اطلاعات خود را منتقل به دیگران 👩🏼‍🔧👨🏻‍💻می کنید همچنین اعتماد به نفس خودتون را بالا می برید و در جامعه به عنوان یک فرد مفید 👫و با ارزش به شما توجه می شود که هم خود و هم دیگران از این دانش نفع می برند.
اطلاعات در هر زمینه مفید👌 می باشد ، مثلا اطلاعات ورزشی 🤾🏼‍♂️⛸🥋، فرهنگی 🗒🗞، هنری⚜️⚜️ ، اجتماعی 🆕، جغرافیایی 🌏، بهداشتی 🚿🚰، رفتاری و …….وقتی دانش بیش‌تری داشته باشید ارتباط بهتری با افراد برقرار 👩‍👩‍👧‍👧خواهید کرد و نفع بسیاری در زندگی خواهید دید.

ویدیوی 📹همراه در مورد کودکی است که با وجود سن کم ولی آگاهی بسیار خوبی در مورد پایتخت کشورها 🌏دارد، بعد از فیلم حتما کمی فکر کنید ببینید این پسر کوچولو چطوری توانسته این همه اسامی پایتخت ها رو از حفظ کند؟
من که فکر می کنم صرف کمی وقت برای یادگیری در هر روز می‌تواند خیلی تأثیر داشته باشد ، البته این فقط یک نمونه است شما در هر زمینه با تمرین و تکرار می توانید موفق و پیروز شوید.

به امید لحظاتی خوش 😊😊😊برای شما
خدانگهدار👋🏻


@TOLO_E_CARMEL