نونهالان ، کودکان ، نوجوانان در دیانت بهائی

یادگیری زبان انگلیسی

🧒🏻👦🏽👧 بچه های عزیزم الله ابهی

😉🤗😊حالتون خوبه؟
📕📗با درس ها چه می کنید؟
👨‍👩‍👧‍👦👪خانواده خوب هستند؟
امیدوارم همیشه شاد، موفق و خندان باشید. 👭👶

👧دخترهای نازنین ، 👦🏽پسرهای خوب امروز میخواهم از 👌اهمیت یادگیری زبان دوم در زندگی هر فردی 👫بنویسم.

شاید خیلی از شماها 👶🧑🏽دو زبان یا حتی بیشتر بلد باشید👏 و به راحتی بتوانید به آن زبان ها صحبت کنید ، یک زبانی که فراگیری 👌آن فوائد بسیار دارد زبان انگلیسی هست🔠 این روزها تسلط بر زبان انگلیسی 🔤یکی از نیازهای مهم در همه جای دنیا 🏢🏭 است.
می دانیم که دنیا 🌏رو به پیشرفت است دیگر نمیتوانیم بگوییم که یادگیری زبان انگلیسی🔤 برای بچه ها 👧👶زود است.
چرا که کودکان 👭👫امروز از همان سن کم 👶در برابر جملات انگلیسی🔠 قرار می گیرند؛ مثل بازیهای کامپیوتری💻📱 ، انیمیشن های انگلیسی و مسافرت ها و … .

خیلی از والدین به این مسئله توجه دارند و به راه های مختلف این زبان را به کودکان🧒🏻👦🏽 خود آموزش می دهند ، گروهی بچه های خود را به کلاس های انگلیسی 🏫می برند ، عده ایی خود 👪به فرزندانشان این زبان را می آموزند، تعدادی با مراجعه به سایت های مختلف 🖥سعی در یادگیری زبان انگلیسی 🔠دارند و ………

به طور کلی سنین زیر شش سال6️⃣، سنین طلایی 👌یادگیری زبان دوم محسوب می شود. چرا که بچه ها 👦🏽👶در این سن می توانند جملات را با تلفظ صحیح بیاموزند و صحبت کنند. 🔤اما بهترین سن آموزش زبان انگلیسی کودکان 👫زمانی است که کودک زبان مادری 👩‍👦خود را به خوبی صحبت کند. این سن در هر کودک متفاوت است. …..
ابتدا باید کودک 👭را در معرض زبان انگلیسی 🆗قرار دهیم. با کارتونها💿، آهنگها🎼، داستانها 📘📙و بازیها، این کار باعث می شود کودک حس مثبتی 💟نسبت به زبان انگلیسی 🆎داشته باشد و از نظر ذهنی🧠 برای یادگیری این زبان آمادگی پیدا خواهد کرد.

بچه های عزیزم 🧒🏻👧👶ویدیویی📽 برای شما انتخاب کردم از Jack Hartmann
با وب سایت Kids Music Channel که می تواند شروع ⬆️خوبی برای علاقه مندی شما به زبان انگلیسی باشد حتما نگاه👀 کنید و از بزرگترهای 👨👩🏼خود بخواهید به لینک زیر نظری بیاندازند.

تا دیدار دیگر
خدانگهدار👋🏻


کانال طلوع کرمل(@Tolo_E_Carmel)