از هر دری سخنی در دیانت بهائی

‍ برنامه اجتماعی«از هر دری سخنی»: کنسرت «صدای صلح»

ارزش هنر و موسیقی ایران بر هیچ کس پوشیده نیست ، از قرون بسیار قدیم تا به حال همواره هنرمندان و شاعران ، موسیقی دانان بسیاری در کشور عزیزمان زاده شده و نامشان تا الی الابد در تاریخ هنر ایران می درخشد .

البته نه تنها در داخل کشور بلکه در همه جای دنیا شاهد هنرنمایی عزیزان هنرپرور وطنمان هستیم ، از اقداماتی که در خارج از کشور در جهت معرفی هنر ایران و ایرانی و ترویج این مهم تلاش می کند ،گروه کُر بهار یکی از بزرگترین گروه های موسیقی ایرانی خارج از کشور با کنسرت های “صدای صلح”می باشد که چند سالی است در اروپا و با اجراهایی به رهبری و مدیریت آرش فودلادوند برنامه هایی برگزار کرده اند.

از جمله هنرمندان این اجراها می توان به نیاز نواب (وکالیست، خواننده)، مهرداد باران (آهنگساز)، سینا تیلا (نوازنده پرکاشن)، محسن فاضلی (نوازنده تار) و یان نوایی (نوازنده پیانو) اشاره کرد.

ویدیوی همراه از کنسرت «صدای صلح» اجرای گروه کُر بهار همراه با ارکستر فیلارمونیک پاریس شرقی و نوای سوپرانو و اُپرایی نیاز نواب در ماه مِی ۲۰۱۷- اردیبهشت ۱۳۹۶ ؛ و با شعری از حضرت مولانا می باشد که با استقبال بسیار خوبی همراه بوده است.

مرا عهدیست با شادی که شادی آنِ من باشد
مرا قولیست با جانان که جانان جان من باشد . به خط خویشتن فرمان به دستم داد آن سلطان که تا تخت است وُ تا بخت است او سلطان من باشد ..

لینک زیر گفتگو با سرپرست گروه “کُر بهار” آقای آرش فولادوند می باشد:

https://www.google.com/amp/s/ir.voanews.com/amp/3135066.html

لینک زیر ویدیوی گفتگو با آقای فولادوند است:

برای آن دسته از عزیزانی که مایل به داشتن اطلاعات بیشتر در مورد کنسرت های «صدای صلح» هستند لینک یوتیوب زیر معرفی میشود:


کانال طلوع کرمل(@Tolo_E_Carmel)