از هر دری سخنی در دیانت بهائی

‍ برنامه اجتماعی «از هر دری سخنی» : «چگونه در زندگی موفق باشیم؟»

دوستان عزیز
حتما شما هم در زندگی به افراد و یا مواردی برمی خورید که برایتان جالب توجه هستند ، یعنی معمولی نیستند ، یک فرقی دارند و برای همین است که توجه شما را جلب می کنند ، با خودتان فکر می کنید که آیا شما هم می توانستید چنین باشید یا چنین کاری انجام دهید و اینطور موفق باشید؟

گاهی شرایط اطراف ما و قابلیت های ذاتی و اکتسابی ما موجب بروز پدیده هایی می شود که شاید اگر در زمان و مکان و حال مناسبی نبود اتفاق نمی افتاد اما شرایط موجود باعث به وجود آمدن آن پدیده می شود ، یعنی بالاخره یک مورد معمولی نیست.

«معمولی بودن چیز جالبی نیست. مطمئنما که نظر شما هم همین است. چرا باید یک فرد معمولی باقی بمانیم در صورتی‌ که می‌توانیم کاری کنیم که دنیا از قابلیت‌ها و مهارت‌های ما انگشت به دهان بماند؟! کافی است اراده کنیم. واقعا اراده کنیم، زمان بگذاریم و برای بهترین‌ شدن تمرین کنیم. تمرین مداوم مساوی است با تجربه‌ی بیشتر و این از ما یک آدم ویژه می‌سازد. مایی که دیگر یک فرد معمولی نیستیم. همین حالا عزم‌مان را جزم کنیم! واقعا چه چیزی جذاب‌تر از حس بهترین بودن است؟! تمرین کنیم که بهترین باشیم و ایمان داشته باشیم که می‌توانیم.
همه‌ی‌ ما قادر هستیم حس بهترین بودن را تجربه کنیم و جزو افراد کاریزماتیک باشیم.

پس بیایید:
-خودمان را بشناسیم
-اصیل باشیم
-مثبت فکر کنیم
-با انگیزه باشیم
-ذهن باز و انعطاف پذیر داشته باشیم
-اهل رقابت( مثبت) باشیم
-تمرین کنیم
-با تجربه کردن یاد بگیریم
-با شکست روبرو شویم
-مسیر درست را انتخاب کنیم و ادامه دهیم»

برگرفته از سایت «چطور» مطلب «چگونه بهترین باشیم» ، برای دسترسی به مقاله کامل مورد فوق به لینک زیر مراجعه فرمایید:

https://www.chetor.com/33397-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%85/

در ویدیوی همراه بانو «مینا علیزاده» به مواردی متفاوت برای اینکه چگونه می توانیم در زندگی فرد موفقی باشیم اشاره می کنند


کانال طلوع کرمل(@Tolo_E_Carmel)