اخبار دیانت بهائی

تداوم بازداشت سینا کمالی و درسا دهقانی، شهروندان بهائی در شیراز

خبرگزاری هرانا – امروز پنجشنبه ۳ تیرماه، علیرغم سپری شدن ۱۰ روز از زمان بازداشت، درسا دهقانی و سینا کمالى سروستانی دو شهروند بهائی در شیراز، کماکان به صورت بلاتکلیف در مکانی نامعلوم به سر می برند. این شهروندان در تاریخ ۲۴ خردادماه، به صورت جداگانه توسط ماموران اطلاعات سپاه بازداشت شدند. ماموران در زمان بازداشت این شهروندان ضمن تفتیش منازل، برخی از لوازم شخصی آن ها را ضبط کرده و با خود بردند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز پنجشنبه ۳ تیر ۱۴۰۰، درسا دهقانی و سینا کمالى سروستانی دو شهروند بهائی در شیراز، علیرغم سپری شدن ۱۰ روز از زمان بازداشت توسط ماموران اطلاعات سپاه، کماکان به صورت بلاتکلیف در مکانی نامعلوم به سر می برند.

به گفته یک منبع نزدیک به خانواده این دو شهروند بهائی، هرچند سینا و درسا از زمان بازداشت تماس های تلفنی کوتاهی با خانواده خود داشته اند، در حال بازجویی تحت فشارهای روحی و جسمی هستند و شیوه تکلم این دو شهروند در تماس های تلفنی کوتاه در کنار عدم پاسخ دهی نهادهای امنیتی از وضعیت و محل نگهداری آنان موجب افزایش نگرانی خانواده آنان شده است.

ادامه مطلب


خبرگزاری هرانا (https://t.me/hranews)