اخبار دیانت بهائی

ترجمه ای از پیام بیت العدل اعظم خطاب به محافل روحانی ملی (هیئت بین المللی ترجمه به زبان فارسی)

ارسال از طریق الکترونیکی خطاب به: محافل روحانی ملی تاریخ: ۸ آوریل ۲۰۲۲ ترجمه به زبان فارسی)

امروز آتش سوزی عمده ای در محل بنای ساختمان مقام حضرت عبدالبهاء رخ داد. آتش اکنون خاموش گشته و کسی مجروح نشده است. صدمه ای به مکان مقدس باغ رضوان وارد نگردیده است.
ارزیابی میزان خسارات وارده و مرمت های لازم مدتی طول خواهد کشید. هنگامی که اطلاعات بیشتر در این باره به دست آید، در جریان امور قرار خواهید گرفت.
اگرچه وقوع این حادثه سبب دشواری قابل توجهی در انجام این پروژه میگردد، اقدامات لازم برای ترمیم خسارات و ادامۀ کارهای ساختمانی در اسرع وقت آغاز خواهد شد. بیت العدل اعظم

به دنبال آتش سوزی در ساختمان در حال احداث مقام حضرت عبدالبهاء پیام فوق از طرف بیت العدل اعظم الهی مخابره گشته که نشان از مهار آتش و اینکه صدمه ای به احدی نرسیده دارد و هر چند این سانحه موجب تکدر خاطر یاران الهی گشته اما ما بندگان جمالش از حکمت الهی و درک آن قاصریم. «حاصل این عمل به موقع سبز خواهد شد این باور را در خود تقویت کنیم که رحمت حق ما را مشاهده می کند و به ایمان و عمل ما پاسخ می دهد اگر باور کنیم که ما دیده و شنیده می شویم دیگر ترسی نخواهد بود و هرگز به غیر حق،دخیل امید را نخواهیم بست….در این معرفت، حکمت های الهی مستتر است و کار ما چون و چرا کردن نیست، دلسپردن و تسلیم شدن است و با توکل ، صبوری کردن…… و این وعده الهی است…»

بوی عشق آید از این آرامگاه جاودان
«نوریا» خواندم مناجات لقاء بی اختیار


کانال طلوع کرمل (https://t.me/tolo_e_carmel)