اخبار دیانت بهائی

علیرغم وضعیت نامساعد پزشکی؛ علی احمدی، شهروند بهائی با پایان مرخصی به زندان قائمشهر بازگشت

خبرگزاری هرانا – علی احمدی، شهروند بهائی امروز دوشنبه ۲۰ دیماه با پایان ایام مرخصی به زندان قائمشهر بازگشت. بازگشت آقای احمدی به زندان در شرایط شیوع ویروس کرونا در حالی است که وی مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای دیابت، مشکلات ریوی و ناراحتی قلبی است و پیشتر با دستور پزشکی قانونی به مرخصی درمانی اعزام شده بود.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز دوشنبه ۲۰ دیماه ۱۴۰۰، علی احمدی، شهروند بهائی با پایان ایام مرخصی درمانی به زندان قائمشهر بازگشت.

بازگشت آقای احمدی به زندان در شرایط شیوع ویروس کرونا در حالی است که وی مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای دیابت و ناراحتی قلبی است و پیشتر با دستور پزشکی قانونی به مرخصی درمانی اعزام شده بود. یک منبع مطلع در این خصوص به هرانا گفت: «علی احمدی شهریورماه ماه امسال ۱۰ روز پس از انتقال به زندان به دستور پزشکی قانونی جهت درمان به مرخصی آمد و به دلیل مدت دار شدن درمان و عفونت ماهیچه پا در زندان، دو بار هر کدام به مدت ۲ ماه با مرخصی درمانی موافقت شد. اما حالا علیرغم حال نامساعدش و نیاز به انجام عمل جراحی، پزشکی قانونی زیر فشار اداره اطلاعات رای به آن داده که زندان رفتنش بلامانع است.»

ادامه مطلب


خبرگزاری هرانا (https://t.me/hranews)