بیت العدل اعظم الهی در دیانت بهائی

نیروهای منفی مردم را به ستوه آورده

نیروهای منفی مردم را به ستوه آورده بر اشتیاق‌شان به حقيقت‌جویی می‌افزاید و بالمآل آنان را به تلاش در جهت یافتن راهی صحیح برای گریز از این وضع مصیبت‌بار وامی‌دارد.

بیت العدل اعظم در قسمتی از پیام ۹ مهر ١۳۹۳ خطاب به بهائیان ایران می‌فرمایند:

▪️به نیروهای مخرّبی که در سراسر عالم آرامش و تعادل اجتماعی را مختل ساخته‌اند و به وضع کشور خود بیاندیشید.

▪️غاصبان قدرت با اِعمال نفوذ، حقایق را پنهان ‌می‌‌کنند و واقعیّات را واژگون عرضه می‌‌دارند تا بتوانند منافع عدّه‌ای معدود را به قیمت قربانی شدن مصالح و رفاه اکثریّت مردم تأمین نمایند.

▪️ تعصّب و تحجّر به اسم دین به صورتی معرفی می‌‌گردد که ماهیّتِ والای رفتار و کردار انسانی را دگرگون جلوه می‌‌دهد و ستیزه‌جویی‌‌های اجتماعی را به نحوی ترویج می‌‌نماید که در تضادّ کامل با صفات روحانی و خصایص اجتماعی ارزنده‌ای است که جمیع مظاهر الهی برای تأسیس آن همه ‌نوع فداکاری نموده‌اند.

▪️رسوخ مادّی‌‌گرایی روح انسان را که مقدّر است در اوج عوالم روحانی پرواز کند در حضیض مرداب خودخواهی و تمایلات حیوانی اسیر می‌‌نماید.

▪️ این نیروهای منفی مردم را به ستوه آورده بر اشتیاق‌شان به حقيقت‌جویی می‌افزاید و بالمآل آنان را به تلاش در جهت یافتن راهی صحیح برای گریز از این وضع مصیبت‌بار وامی‌دارد.

▪️شما عزیزان با الهام از تعالیم حیات‌بخش حضرت بهاءالله در مقابل این نیروهای مخرّب استقامت می‌‌نمایید، به این حقيقت‌جویی پاسخ می‌گویید و با کمک افراد هم‌فکر و هم‌دل در راه بنای اجتماعی صلح‌دوست و عدالت‌پرور خدمت می‌‌کنید.

▪️ الحمد لله که در اجرای منویّات مولای خود کوشا هستید. پس با اطمینان کامل به راه خود ادامه دهید.

▪️ در مقابل قدرت‌مندان خودپرست، در جستجوی حقیقت و به دنبال کسب علم و دانش باشید. در قبال تعصّب و جهالت، عشق و محبّت ورزید، اتّحاد و یگانگی ترویج نمایید و از هر نوع تعصّب احتراز جویید. به ‌جای تسلیم شدن در برابر جلوه‌های مکتب مصرف‌‌‌گرایی، به حیاتی سرشار از خدمات بی‌شائبه و صَرف منابع خود در راه بهبود اجتماع بپردازید و با دیگر علاقه‌مندان در راه تحقّق اهداف عالیه هم‌‌کاری نمایید.

✔️لینک صفحۀ “فعالیت‌های بهائیان” در وب‌سایت “بهائیان ایران”:
https://goo.gl/4kYZKV

☑️ فایل PDF این پیام از طریق لینک زیر قابل دسترسی است:
http://www.payamha-iran.org/node/113