سرودهای امری

‍ «دستم بگیر عبدالبهاء» با اجرای «Katy Evoghli»

دوستان عزیز ویدیویی از هنرمند و خواننده جوان بهائی خانم Katy Evoghli ساکن اسپانیا را در اینجا مشاهده میفرمایید , خانم کتی صدای دلنشینی دارند و گیتار هم می نوازند ، در شرح حال خود چنین می نویسند:

«من در بلندترین شب سال یعنی شب یلدا در دهکده ایی در ایران به دنیا آمدم و البته دوران کودکی ام را در شهر زیبای شیراز سپری کردم ، بعد که به تهران نقل مکان کردیم توانستم استعداد خودم را در زمینه موسیقی پرورش دهم ، این علاقه و استعداد را از پدربزرگم به ارث برده ام که بسیار زیبا تار می نواختند و پیشرفتم در زمینه موسیقی را مدیون خانواده ام هستم که همیشه مرا تشویق و حمایت کرده اند.
در سال ۱۹۷۹ به اسپانیا رفتم ، سرزمین غنی موسیقی، و در آن جا دوره درسی ام را تکمیل کردم که البته در زمینه موسیقی بود، اولین اجرایم در Casa de Cultura de Girona بود و متعاقبا اجراهای دیگری هم به زبان اسپانیایی برای مردمی که به من عشق و محبت می دادند داشتم.
چند آلبوم به زبان اسپانیایی دارم مانند Tanae و همکاری با Edwardo Canimas داشته ام.
در سال ۲۰۰۳ تصمیم گرفتم برای هموطنانم که فرهنگ و زبان مادری مرا داشتند بخوانم و به این ترتیب اولین سی دی فارسی ام که به نام «رویای شیرین» است را ارائه دادم که این کار را با حمایت برادر عزیزم «آرشام» به ثمر رساندم.
من در شهر شیراز بزرگ شدم و به همین خاطر آلبوم اخیرم را به نام «عطر نور» هدیه می کنم به آنهایی که خواهان شنیدن صدای روحانی من در زبان موسیقی هستند. این آلبوم حاوی ترانه ها و موسیقی بسیار آرامش بخش است و من دوست داشتم تا شادی و سرور خودم را با شما تقسیم کنم اگر چه فقط با چند دقیقه.»

ویدیوی همراه کاری از خانم کتی می باشد که به همراه برادرشان آرشام و با اجرای پیانو از Juan Sadurni , شعر و سرود همیشه جاودان «دستم بگیر عبدالبهاء » را با زیبایی هر چه تمام اجرا می کنند.


کانال طلوع کرمل(@Tolo_E_Carmel)