جوانان در دیانت بهائی

به مناسبت ۱۶ دی روز جوانان بهائی

دلداری و امید به جوانان بهائی ایران

«…ایّام درخشان جوانی را که شما اکنون می‌گذرانید همگان تجربه کرده‌اند؛ امّا دورانی است کوتاه و در معرض ضربات نیروهای اجتماعی فراوان. بنابراین چقدر مهّم است که نهایت کوشش را مبذول دارید تا از جمله نفوسی باشید که به فرمودۀ حضرت عبدالبهاء در ایّام حیات “از وجود بهره‌ئی گرفتند و ثمره‌‌ای بردند”.» بیت ‌العدل ‌اعظم

بیت ‌العدل‌ اعظم به عنوان مرجع دیانت بهائی جوانان را تشویق می‌کنند تا تسیلم اوضاع نابسامان اجتماع و کاستی‌های کنونی جامعۀ بشری نشوند، ارزش‌های عالی انسانی را در زندگی خود به کار گیرند و شور و شوق دوران جوانی را صرف مشارکت مؤثر در ساختن دنیایی نمایند که از رفاه مادی و معنوی برخوردار خواهد بود.

جوانان عزیز بهایی علی الخصوص آن دسته جوانانی که در وطن عزیزمان ایران زندگی می کنند و چندین دهه است که از تحصیل و کار و …. به نوعی محروم می باشند اما با نصایح مشفقانه طلعات مقدسه و با هدایات معهد اعلی همچنان در راه ساختن جامعه امری و پیشبرد اهدافشان ساعی و کوشا هستند و این نیست جز ایمان قوی و خالصانه و حب جمال مبارک که همواره در قلوب تک تک این قشر فعال جامعه پرورش می یابد.

امروزه، بیت ‌العدل ‌اعظم جوانان بهائی را تشویق می‌فرمایند تا شور و شوق دوران جوانی را برای مشارکت مؤثر در پیشبرد تمدّن مادّی و روحانی به کار گیرند.

به منظور آگاهی بیشتر در باره جوانان و نقش آنان در جامعه به لینک های زیر مراجعه فرمایید.

کوشش های جوانان بهایی برای مشارکت در اصلاح عالم⬇️

https://www.bahai.org/fa/action/youth/

پیام بیت العدل اعظم در باره جوانان⬇️
لطفا در قسمت پایین سایت بخش جوانان را جستجو فرمایید

https://www.bahaisofiran.org

در باره کنفرانس های جوانان⬇️

https://www.bahaisofiran.org/%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AA_%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D8%A8%D9%87%D8%A7%D8%A6%DB%8C%D8%A7%D9%86_%D9%86%D9%82%D8%B4_%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%86


کانال طلوع کرمل(@Tolo_E_Carmel)